reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Badac

Peter Badac

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som Peter, študoval som film v Bratislave a Prahe a píšem hlavne o cestovaní a o mojich postrehoch zo života mimo Európy. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ako sme sa stali rukojemníkmi internetových obchodov

Peter Badac

Ako sme sa stali rukojemníkmi internetových obchodov

K dobe internetového nakupovania patrí aj doručovanie tovaru kuriérom. Predpokladám, že každý má nejakú skúsenosť s týmto výdobytkom doby internetu, ale môj zážitok ma prinútil rozmýšľať, že klasické nakupovanie nie je prežitok.

  • 1. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 774x
  • 42
Cesta okolo sveta za 25 dní - časť II. Nový Zéland

Peter Badac

Cesta okolo sveta za 25 dní - časť II. Nový Zéland

Po krásnom osemhodinovom lete spoločnosťou Air New Zealand som sa ocitol z príjemného slnečného počasie a 30 stupňov v daždivom dni a teplote asi 10 stupňov v Aucklande. A to nebol koniec mojej cesty.

  • 6. jún 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 009x
  • 1
Cesta okolo sveta za 25 dní – časť I. Singapur

Peter Badac

Cesta okolo sveta za 25 dní – časť I. Singapur

Po dlhšom čase som sa rozhodol znova sa podeliť o svoje zážitky z cestovania, tentokrát z cesty okolo sveta, ktorú som podnikol za 25 dní.

  • 2. jún 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 051x
  • 3
24 hodín v Šanghaji

Peter Badac

24 hodín v Šanghaji

Po ceste z Vietnamu domov som mal medzipristátie v Šanghaji, kde je možné stráviť tri dni bez víz, a tak sa začalo mojich 24 hodín v Šanghaji.

  • 10. feb 2017
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 413x
  • 2
Milionárom vo Vietname

Peter Badac

Milionárom vo Vietname

Predtým než človek vyrazí na dovolenku alebo výlet by si mal asi zistiť, aké je v danej destinácií počasie, aby mu to neskomplikovalo plány. To je to, čo som ja pred výletom do Vietnamu neurobil.

  • 18. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 861x
  • 4
reklama
Kambodžské špeciality

Peter Badac

Kambodžské špeciality

Pôvodný plán precestovať Vietnam nám kvôli počasiu úplne nevyšiel, tak sme sa vydali do Kambodže, kde teploty neklesli pod 27 stupňov.

  • 13. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 236x
  • 4
Ako som musel žobrať v Bolívií

Peter Badac

Ako som musel žobrať v Bolívií

Možností, kam zo San Pedra bolo niekoľko. Ísť do Argentíny alebo viac objaviť Čile, ale keďže som prišiel pôvodne do Peru, tak bolo lepšie sa vracať, a to buď po ceste, ktorej som prišiel, alebo cez Bolíviu a Salar de Uyuni.

  • 18. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 644x
  • 1
Cestou po Čile - čo je to vlastne ten čilský liadok?

Peter Badac

Cestou po Čile - čo je to vlastne ten čilský liadok?

Aj keď Peru by mi ponúklo určite množstvo miest na návštevu, rozhodol som sa, že keďže som už tak blízko, že zavítam do Chile a stretnem sa tam s mojou kamarátkou Máriou Ignaciou. A tak som sa vydal do Iquique.

  • 16. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 454x
  • 4
Je peruánske jedlo najlepšie na svete?

Peter Badac

Je peruánske jedlo najlepšie na svete?

Vrámci mojich ciest som v januári neodolal ponuke jedného servera s letenkami, ktorý ponúkal výlet do Limy za 280 €. Do novembra som naň aj úplne zabudol, až som si myslel, že naň nevyrazím, ale nakoniec sa podarilo.

  • 13. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 339x
  • 4
Rio vs. Sao Paolo alebo Cariocas vs. Paulistas

Peter Badac

Rio vs. Sao Paolo alebo Cariocas vs. Paulistas

Nemám veľmi rád veľké mestá, pretože to prináša množstvo smogu, šialenú dopravu, milióny ľudí a vlastne nič až také zaujímavé. Na druhú stranu sa hovorí, že Sao Paolo je New York Južnej Ameriky, tak som si povedal, že prečo nie.

  • 8. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 108x
  • 2
reklama
Skontroloval som Rio pred olympiádou

Peter Badac

Skontroloval som Rio pred olympiádou

Pri mojej poslednej ceste som zavítal do Brazílie. Ani nie kvôli olympiáde, ktorá sa v auguste v Riu de Janeiro uskutoční, ale skôr preto, že sa mi podarilo nájsť spiatočné letenky za 250 €. Tak prečo sa sem nepozrieť.

  • 2. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 095x
  • 1
Malajzia na sklonku dažďovej sezóny

Peter Badac

Malajzia na sklonku dažďovej sezóny

Malajzia bola druhou ázijskou krajinou, ktorú som navštívil a prišiel som sem hlavne kvôli úžasným miestam na potápanie a samozrejme jedlu, ktoré kombinuje všetky chute Ázie.

  • 20. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 596x
  • 7
Singapur – moja brána do Ázie

Peter Badac

Singapur – moja brána do Ázie

Úprimne povedané, nikdy som nepatril medzi ľudí, ktorí sú nadšení z Ázie. Vždy som viac inklinoval k západným krajinám, ale asi nastal čas na zmenu.

  • 6. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 075x
  • 4
Je Nikaragua skutočne až taká nebezpečná?

Peter Badac

Je Nikaragua skutočne až taká nebezpečná?

Zistil som, že som strávil v Mexiku a Guatemale viac času ako som plánoval, preto som si na ceste do Nikaraguy pomohol preletom. S malou zastávkou v El Salvadore.

  • 17. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 425x
  • 2
Zopár rád ako cestovať v Guatemale

Peter Badac

Zopár rád ako cestovať v Guatemale

​Po návrate z Roatánu, kde som sa naučil potápať, som sa rozhodol ísť do mesta Flores v Guatemale, kam išiel priamy spoj z Belize City.

  • 15. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 290x
  • 3
reklama
Je Belize skutočný raj?

Peter Badac

Je Belize skutočný raj?

Po návšteve niekoľkých mayských pamiatok v Palenque, Chitzen Itza a Tulume som už bol trocha mayskej kultúry prejedený, tak som si povedal, že si dám nachvíľu oddych od rúin. Aj keď všetky stáli za to.

  • 9. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 28 065x
  • 16
Viva Mexiko

Peter Badac

Viva Mexiko

Po dlhšej odmlke som sa dostal k tomu napísať ďalší blog z mojich ciest, tentokrát moje dojmy z Mexika. Síce som vynechal nejaké ďalšie výlety ako road trip po USA alebo návštevu Portorika, ale k tým sa možno ešte niekedy vrátim.

  • 30. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 232x
  • 2
Všetko, čo ste chceli vedieť o Amerike a báli ste sa opýtať

Peter Badac

Všetko, čo ste chceli vedieť o Amerike a báli ste sa opýtať

Pôvodne som tento text zamýšľal viac ako mail pre mojich kamarátov, ktorí sa za mnou chystajú na výlet do USA, aby boli pripravení, čo ich tu čaká a možno si trocha v predstihu vytvorili nejaké predstavy, aby neboli po príchode zaskočení. Potom mi však napadlo, že by to mohol byť zaujímavý blog pre všetkých, ktorí v USA ešte neboli alebo navštívili len NYC (ktorý skutočne nie je americká realita) a život v Amerike poznajú len z filmov.

  • 2. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 34 791x
  • 144
Peter ochutnáva Havaj / Peter tastes Hawaii

Peter Badac

Peter ochutnáva Havaj / Peter tastes Hawaii

Ako som sľúbil minule, tento blog venujem jedlo, pretože je pre mňa jedlo veľmi dôležitou súčasťou spoznávania krajín a proste rád jem. A tiež som sa rozhodol napísať ho aj po anglicky, pretože tu nebude až tak veľa textu, ale skôr viac obrázkov, tak nech si ich vychutnajú aj neslovensky hovoriaci čitatelia. A určite nečítaj, ak si hladný!

  • 11. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 292x
  • 1
Peter objavuje Havaj

Peter Badac

Peter objavuje Havaj

Január nie je môj najobľúbenejší mesiac v roku. Vonku je zima, tma a sneh, všetci sú zalezení doma a nikomu sa nič nechce robiť. Nie inak je tomu aj v Aténach, a preto som sa rozhodol tento čas využiť na výlet do teplých krajín – na Havaj. Veď keď už som tak blízko a kedy sa sem nabudúce dostanem.

  • 4. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 354x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu